Velkommen til din nye livsstil!

OBS: Jeg holder barsel hele 2017, men vender stærkt tilbage i 2018!! 

 

 

Drømmer du om at leve sundere, bevæge dig lidt mere og generelt have det bedre med dig selv?

Så er du kommet til det rette sted! 


Jeg hedder Christina og er uddannet kostvejleder med masser af erfaring inden for vægttab og livsstilsændringer.

Jeg har fokus på ændring af livsstil, da jeg ikke tror på ‘alt eller intet’- tilgangen. Jeg har selv prøvet at leve af kylling, ris og grøntsager i en periode på et år, og det gav et rigtig pænt æstetisk resultat – som jeg desværre på ingen måde kunne opretholde på længere sigt, fordi jeg elsker chokolade 🙂

Jeg ændrede derfor min tilgang til kost, spiste overordnet sundt, men tillod mig selv at være et menneske i processen samtidig. Det resulterede i et varigt vægttab og en masse nyttig viden jeg kan videregive den dag i dag.

Mine kostplaner er udviklet efter samme princip, som har fungeret for mig selv – og efterhånden også for 70+ klienter.

Alt er skræddersyet, så kostplanerne tilpasses den enkelte klients hverdag og likes/dislikes.

Mit mål er at sende mine klienter i seng når dagen er slut, med et sind og krop, der er mæt, glad og tilfreds. Der er ingen der sulter på mine kostplaner. Mad er benzin for kroppen, og uden den rette kost kan vi ikke fungerer optimalt.

Det første mine klienter oplever (udover vægttab), er som regel en bedre søvn, mere overskud og mere motivation til at bevæge sig noget mere.

Så hvad venter du på? 🙂 Tjek mine forløb og priser, lige her

Ha’ det sundt og godt 🙂

Reklamer

Jeg bliver ikke miss #preggofit

Mens vi planlagde graviditet, tænkte jeg at jeg skulle være sådan en super sej #preggofit #momtobe når jeg en dag blev gravid – sandheden blev desværre bare en anden for mig.

Da jeg fandt ud af jeg blev gravid, lovede jeg mig selv at jeg ville dele min historie om mit første trimester – og ikke blot glemme det når jeg nåede de famøse 12 uger.

 

So here goes..

Jeg har haft det rigtig hårdt det første trimester – jeg ved der sidder nogen derude, som har været endnu hårdere ramt eller eventuel kæmper med barnløshed, men jeg bliver nødt til at tage udgangspunkt i min egen graviditet og ikke andres. Og det har været psykisk rutsjebanetur for mig lige fra start, og det har primært været fordi jeg ikke vidste særlig meget om at være gravid. Jeg vælger at dele mit forløb her på min blog, fordi det kan være der sidder nogen derude, som kan bruge min info til noget – og som bare trænger til at vide at de ikke er alene i verden.

 

Du er først rigtig gravid efter 12 uger

Det er jo sådan med graviditeter, at man ofte venter med at offentliggøre den lykkelige nyhed, til man er forbi de 12 uger og risikoen for abort er faldet betydeligt. Derudover får de fleste også foretaget en nakkefoldsscanning, hvor man måler barnets risiko for kromosomfejl.

Men hvis man allerede finder ud af at man er gravid når man er 4+ uger henne, så er der altså rigtig langt til de 12 uger! Og hvis man ikke har en god, forstående læge (som jeg heldigvis har haft), så kan man være meget ladet i stikken i den her første periode.

Jeg fandt ud af at jeg var gravid, da jeg var (på det tidspunkt) 4+2 dage henne. Samme dag som jeg tog testen og så den var positiv, begyndte jeg også at bløde. Så både jeg, min kæreste og min læge vidste at den her graviditet var langt fra sikker.

Min læge har heldigvis investeret i en ultralyd scanner og jeg blev derfor fulgt uge for uge – og til trods for småblødninger stort set hver dag, så udviklede den lille sig som den skulle og viste synligt hjerteblink fra uge 6. Min læge vurderede at jeg havde ’sarte slimhinder’ og at jeg sikkert ville stoppe med blødningerne når jeg nåede de famøse 12 uger.

Jeg havde kvalme, var ekstremt træt og kunne slet ikke overskue almindelig sund hverdagskost – det er rigtig længe siden jeg har spist så usundt! Derudover havde min læge frabedt mig overanstrengelser, så motion var fra den ene dag til den anden reduceret til gåture med min hund. Goodbye vægtløftning.

Min psykiske tilstand var helt a helveds til – ikke nok med at jeg skulle bløde hver dag, og ikke ane om graviditeten blev eller ej, så var mine humørsvingninger også blevet ret voldsomme.

Stakkels min kæreste. Men vi nåede til de 12 uger, og nakkefoldscanningen var rigtig fin. Dog kunne de se en hæmatom eller blodansamling ved siden af livmoderen, og de mente at det var denne der tømte sig, og fyldtes igen. Jeg fik at vide at nogen går igennem en hel graviditet med blødninger andre indtil midten – men at man ikke kunne sige noget med sikkerhed.

Så det er nu min hverdag – gravid med blødninger. Det er super svært at forholde sig til, og har fyldt hele min hverdag indtil nu.

Det har været skyld i at jeg ikke har turdet tro på graviditeten og stadigvæk kæmper meget med det. Det holder mig fra at føle mig ’connected’ til den lille baby der ligger i min mave. Og det giver mig ekstremt dårlig samvittighed. Mens andre vordende mødre er forelsket fra de 2 streger på pinden, så er det først nu i uge 14, jeg skal til at vænne mig til tanken om at der næste år vil komme en lille baby i familien.

christina-kayser_16

Han vinker lige til jer 🙂

 

Jeg ville så gerne være #preggofit

Jeg havde glædet mig til at blive en sej, preggofit, vordende mor der løftede tunge vægtstænger flere gange ugentlig. Jeg har lært på meget kort tid, at når man er gravid, så bestemmer man ikke selv mere. Der skal lyttes til kroppen – og min krop har brokket sig ved helt almindelig indkøbspose-løft.

Jeg er sikker på jeg vender tilbage til centeret når jeg engang er blevet mor, og jeg smutter også derned på mine ’gode dage’, men jeg har nu erkendt at min graviditet er lig med ingen styrketræning.

Det betyder også at primært min IG-profil ikke vil være så træningsrelateret for en stund, og jeg synes I fortjente en forklaring på hvorfor fokus havde ændret sig ❤

 

Nu vil jeg forsøge at se fremad – og glæde mig til at min lille dreng kommer ud til maj!

15032857_10153751274245904_2953296902093077355_n

 

Derfor SKAL du læse bogen Slut med FORBUDT

Jeg har nu læst bogen Slut med FORBUDT af Morten Svane og Morten Elsøe.

ItemImage

Jeg gik til bogen uden nogen former for forventninger overhovedet, da jeg hverken har deltaget i foredrag eller læst blogs fra de to herrer.

Dog følger jeg dem begge på Instagram, hvor jeg af og til får et lille glimt ind i deres hverdag. Grunden til at jeg følger dem begge, har helt fra start af været fordi jeg elsker deres tilgang til livet, mad og den generelle sundhed. Og jeg bliver glad af deres opslag.

Det skal vise sig, da jeg kommer i gang med bogen, at Morten & Morten har mere eller mindre samme tilgang til ’fitnessindustrien’ som jeg har påtaget mig over de sidste par år.

Det betyder også at bogen bliver slugt råt og fortalt om til alle jeg kommer i nærheden af – for det ER en rigtig god bog, som sætter dine tanker i gang. Definitionen af en god bog, for mig, er at jeg tænker over de ting jeg læser når jeg er væk fra læsningen, og vender og drejer de ting jeg har læst med andre.

Grunden til at denne bog rammer mig, og går rent ind – er nok fordi jeg ser mig selv i alle bogens aspekter. Lige fra den spiseforstyrrede bikinifitness atlet til den mere curvey styrkeløfter. Mit ideal har rykket sig enormt over de sidste par år, og selvom jeg stadigvæk gerne vil se ’godt ud’, så har mit fokus rykket fra æstetik til funktionalitet.

Men tilbage til bogen…

Hvorfor skal du læse den?

Det skal du fordi vi har brug for at se tingene i et andet perspektiv end det vi får serveret på de sociale medier. Vi har brug for at blive udfordret på vores tilgang til mad, idealer og vores rolle i det hele.

Og netop dette er Morten & Morten rigtig gode til. De tager ikke bestemmerhatten på og siger at deres metode/holdning er den rette – men du kan være helt sikker på at de udfordrer dig på dine holdninger og muligvis rykker med dem…

 

Processed with MOLDIV

Herhjemme er vi ret trætte af ordet ‘forbudt’ og min hund Veto er også vild med bogen fra Morten & Morten 🙂

Kostplan uden forløb

Kostplan uden forløb er en pakke uden vejledning.

Du modtager et spørgeskema, som skal udfyldes og herudfra bliver din personlige kostplan udarbejdet.

Kostplanen tager højde for din krop, dit aktivitetsniveau, din hverdag og hvad du kan lide og ikke lide af madvarer.

Efter modtagelse af kostplanen står man på egne ben.

 

Hvem skal vælge dette tilbud? 

Hvis du har nogenlunde styr på kost og motion – og ikke har brug for én at stå til ansvar for og søge råd hos, så er dette lige noget for dig. Her får du redskabet, og står herefter på egen hånd.

 

Prisen for denne kostplan er 550,-

Vær nu god ved din krop!

Overvej lige hvad der er sund for den krop der skal bære dig igennem livet. Overvej lige hvad du udsætter den for, for at opnå det som lige nu anses for at være ’ideal-kroppen’.

Overvej prisen både fysisk og psykisk, før du kaster dig ud i et projekt der hedder ’sommerklar’. For hvad vil det lige sige at være sommerklar?

Hvis du ikke er atlet på højt plan, så burde der ikke være noget der hedder on/off season, sommerklar/vinterpels og hvad der nu ellers findes af forskellige definitioner af kroppen derude. I stedet burde der være én krop og ét sind at tage hensyn til – og begge skal kunne klare både sommeren og vinteren. At man så i perioder svinger lidt på vægten, fordi man er stresset eller hverdagen er ændret for en stund – DET GØR ALTSÅ IKKE NOGET, for har man opbygget gode vaner, så vender man tilbage til de vaner igen.

DERFOR burde fokus ligge på GODE VANER, hvis man gerne vil være sundere, mere fit, have mere overskud, passe den kjole man har drømt om osv. Men for at det skal holde, og kjolen skal kunne bruges igen – så skal fokus ligge på en livsstilssændring og ikke en ’sådan taber du 5 kilo på 5 dage’-slankekur.

 

Og hvordan ændrer man så vaner?

Start stille ud. Drikker du meget sodavand? Så skær ned på dette, eller erstat det med noget mindre sukkerholdigt. Drikker du meget sødmælk? Så skift det ud med skummetmælk.

Her er en top fem, af de ting man kan prøve at ændre

  1. Flere grøntsager – faktisk kan du næsten ikke få for meget af det
  2. Drop juice og andre sukkerholdige drikke
  3. Spis kerner – tag det rugbrød med flest kerner, og undgå hvidt brød
  4. Spis mere fisk og kylling
  5. Drop slikhylden/skuffen derhjemme og køb kun lidt slik ind hvis der skal hygges

Det er ikke den dybe tallerken der skal opfindes, og de fleste ved godt de her ting i forvejen – men det ER den rette vej at gå, og den bedste vej til et varigt vægttab.

DSC_5244-crx

Og har du brug for lidt mere hjælp, og en at stå til ansvar overfor – så smid mig en mail på christinakayser@live.dk 🙂

Når livet gør ondt

…Jeg var engang meget syg. Faktisk så syg, at jeg ikke selv var klar over det – der skulle professionelle ind over for at vise mig at den måde jeg havde det på, var ikke ‘normalt’.

Personligt troede jeg bare at det var sådan livet skulle være for mig. Jeg havde faktisk glemt at jeg nogensinde havde haft det anderledes. Hver dag var blevet en kamp, jeg hadede mig selv og gav konstant mig selv skylden for alt – også det andre gjorde ved mig, for det var sikkert fordi jeg fortjente det.

Jeg var meget pligtopfyldende, mødte altid til tiden, havde orden i mine sager; både skole, privat og arbejdsmæssigt. Når min kæreste kom hjem fra arbejde, så stod der mad på bordet, vasketøjet var sat over og vores lejlighed var ren. Så længe jeg blev i denne rutine, mærkede jeg ikke de store udsving. Jeg undgik spejle, og accepterede at jeg var en grim, fed pige – og at jeg skulle føle mig heldig, fordi der var en fyr der ville være min kæreste, og at jeg havde venner der ville besøge mig engang imellem.

Jeg værdsatte alt det min familie gjorde for mig, selvom jeg på ingen måde følte at havde fortjent deres støtte og opbakning. Jeg var jo bare en belastning, der konstant skulle bruge deres kærlighed- de havde vel nok at se til med deres eget!

Jeg var også ude og have det sjovt i weekenden med øl, shots og masser af højt musik. Men jeg var også heldig at jeg blev inviteret med til festerne, for jeg var ret sikker på at ingen af dem faktisk kunne lide mig, sådan rigtig. Og hvis jeg gik ud af rummet, så talte de sikkert om mig – om hvor besværlig jeg var for min kæreste, og hvor belastende det måtte være at leve sammen med mig.

De her tanker var meget normale for mig dengang – og de overtog mit liv. Et liv jeg faktisk ikke synes der var værd at leve. Jeg skrev sågar sådan her i min dagbog:

“Hvis det er sådan her livet skal være for mig, så tror jeg ikke jeg gider at være her mere.”


Fra 2008-2011 havde jeg den sværeste periode i mit liv nogensinde. Lige indtil min læge en dag fortalte mig at jeg var dybt deprimeret. Herefter kom anti-depressiver og psykologforløb ind i billedet.

Først i slutningen af 2011 kan jeg erklære mig selv ‘rask’ og begynde at se fremad. Det skal siges at det også kom i takt med at min kæreste og  jeg sluttede forholdet, og jeg flyttede væk.

Siden 2011 har jeg haft værktøjer til at komme igennem de svære tider, og jeg har ikke været nede og røre bunden siden.

Men det dårlige, grå vejr påvirker mig stadigvæk – og måske lidt mere end det burde. Det tager alt mit overskud, og gør mig ked af det helt ind i hjertet, uden at jeg kan sætte ord på hvorfor.

Det slipper nok aldrig helt, men jeg kan alle de ting alle andre kan. Jeg går på arbejde hver dag, holder mig aktiv, har en kæreste, bruger tid med venner og familie – og har tilmed en lille virksomhed som jeg også bruger tid på.

Jeg skriver det her indlæg, fordi der helt sikkert sidder andre derude, som nogen gange ikke kan overskue dagen og de enkelte gøremål. Og det eneste jeg vil sige er, at du er ikke alene. Og så ta’ den dag under dynen, hvis det er det du trænger til ❤ Nogen gange tror vi at vi skal agere Supermennesker og kunne det hele på én gang.

Nogle dage kan man ikke det hele. Og det er ok.

10710879_10152260962365904_6263120218468714303_n

 

Black Friday – Cooltights giver sindsyge tilbud!

Sponsoreret indlæg


 

Jeg bliver nødt til lige at fortælle om de gode tilbud, som Cooltights kører med i morgen i forbindelse med Black Friday.

Blandt andet er der 50% på disse modeller af 2Xu!!! Se flere tilbud på Cooltights, HER

2xu50blog

Personligt, er jeg en Skins og 2Xu pige – og kan til hver en tid anbefale de mærker!

Processed with Moldiv

Bukser (Skins), sko (Under Armour)

Der er også tilbud på Under Armour sko!

Skynd jer at benytte jer af det gode tilbud, til jer selv, kæresten eller julegaver!

Hos Cooltights er der altid 100 dages returet!

Processed with Moldiv

Hold kæft, jeg er blevet tyk!

…Tænker du også ofte det her? Og så et par dage efter, kan du have en helt anden holdning til din krop?

Jeg har, i det sidste 2-3 uger, vågnet op med følelsen af at jeg var blevet tyk. Jeg har prøvet det før – altså både at være tyk og tænke sådan 🙂 Og jeg ved det går over igen, i hvert fald tankerne. Den her ‘følelse’ af at være tyk og ulækker kommer ofte i perioder hvor jeg er stresset og mangler overskud. Og hvad er bedre medicin mod mangel på overskud? SELVHAD!

Processed with Moldiv

20 uger mellem billederne, til venstre var en dag jeg var glad for min krop, til højre var for et par dage siden, hvor jeg ikke var fan af den. Come on – derfor er billeder gode!

Øh nej, men sådan er det – og sådan er det for mange. Og jeg ved at jeg ikke er alene, for jeg får jævnligt beskeder fra (primært) unge piger, som mener de er tykke, men ikke ejer et gram fedt for meget på kroppen. Dermed er det en FØLELSE de har, som ikke stemmer overens med virkeligheden.

Så jeg tænkte at jeg ville dele med jer, hvordan jeg kommer igennem sådan en periode på bedste vis.

  1. drop vægten! (generelt!!!)
  2. drop den dårlige samvittighed og giv lidt plads til at være ‘off’, men hank op i dig selv!
  3. sammenlign billeder fra et par måneder tilbage
  4. skriv en sød seddel til dig selv, og smid den på dit spejl ❤
  5. brug kun tøj, som DU VED sidder godt på dig
  6. beklag dig, snak højt om dine tanker – indtil du til sidst indser at det kun er dig der kan gøre noget ved det

 

HUSK: at pigen på de sociale medier, med den perfekte flade mave og lækre tøj, højst sandsynligt har taget 50+ billeder, suget maven ind og måske heller ikke er glad for sig selv.

essena2

 

 

 

Essena er én af de piger, se hendes video HER, hvor hun slår op med sociale medier og fortæller sandheden bag de opstillede billeder på hendes Instagram profil.

Sådan ser min træningsuge ud

Som en opfølgning på mit tidligere indlæg om skiftet fra fitness til crossfit, så tænker jeg det kunne være fint at give jer en indsigt i hvordan jeg træner til dagligt.

Processed with Moldiv

Jeg er lige pt på et styrkeprogram fra @rasmuskelbaek (IG),som hedder ‘RK Strength Systems’, som går ud på at jeg skal blive stærkere. Dette er et mål jeg har haft siden jeg var ude for en ulykke med ryggen for lidt over 2 år siden. Og nu kan det endelig blive virkelighed :O

Eftersom jeg er dårlig til at presse mig selv (!), vidste jeg ikke hvad min grundstyrke var fra start – så der skulle maxtestes, resultatet blev:

  • Backsquat: 75 kg
  • Bænkpres: 50 kg
  • Dødløft: 90 kg

2015-10-11 15.52.59

Programmet

Jeg har tre styrkedage i ugen, som ser sådan ud:

Dag 1: 3×8 og 2×10 Squat og bænkpres

Dag 2: 5×5 Squat, bænkpres og dødløft

Dag 3: 3×3 + *AMRAP Squat, bænkpres og dødløft (*As Many Reps As Possible)

Vægt øges for hver uge, afhængigt af hvor mange gentagelser jeg tager i min AMRAP på dag 3

Derudover har jeg 2 ekstradage, som jeg enten kan kombinere med mine styrkedage eller tage som en dag for sig selv.

Ekstradag 1: Køres som regel sammen med styrkedag 2 og indeholder blandt andet chinups, z-press, hip-thrusters, roll-outs, situps og bent-over-rows

Ekstradag 2: Denne er lidt mere cardiopræget, da det er to “WOD”‘s* á 15 min, hvor der er 4-5 forskellige øvelser, som skal køres så mange runder man kan nå indenfor tidsintervallet.

(*Workout Of the Day)

Jeg er pt på uge 6 og ligger 2,5-5 kg fra mit max i alle øvelser, og kører nu gentagelser med det jeg tidligere kunne tage 1 gentagelse af. Jeg ser frem til et deload og muligvis en ny maxtest 🙂

2015-10-10 20.58.50-6

CrossFit fik mig til at elske min krop

Jeg har aldrig været god til at presse mig selv. Når jeg havde været nede og træne i Fitness World i 1,5 time,  kunne jeg sagtens komme ud af døren uden en dråbe sved på panden. Jeg koncentrerede mig lidt for meget om mit udseende, træningstøj og selfies fremfor selve træningen. ‘Se mig, jeg træner’- var mere målet end selve udbyttet af træningen.

Processed with Moldiv

Første forsøg med cleans – ikke succesfuldt 😛

Sørgeligt? Hell yeah.. Hvorfor bruge 1,5 time i et træningscenter, hvis du ikke får noget ud af det?

I maj måned skiftede jeg Fitness World ud med Spartan Mentality CrossFit. Min ryg var endelig blevet stærk nok til at klare den ret hårde træning, som CrossFit indebærer og det skulle fejres med et medlemskab!

Jeg har snuset lidt til CrossFit før, så mange af øvelserne var ikke fremmede for mig – men jeg følte mig helt klart på udebane og helt grøn igen. Jeg startede ud med at tage holdtræninger, da der var instruktør på og jeg derfor kunne få den nødvendige hjælp til at komme igennem træningerne, og det var (pardon mit franske) FUCKING hårdt. Jeg gik ofte lige hjem på hovedet i seng efter mine træninger, fordi jeg var helt færdig!

2015-10-07 15.19.35-2

I takt med at jeg bare VILLE være stærkere, hurtigere og bedre, ændrede mit syn sig på min krop. Det var ikke noget jeg lagde synderlig meget mærke til i starten – men jeg begyndte at se på min krop som en ting der skulle kunne yde og holde til noget. Jeg begyndte at misunde de piger med lidt sul på kroppen, fordi de havde kæmpe, store og stærke lår, og kan squatte mere end min kropsvægt EASY!

2015-10-07 15.20.19

Mit fokus flyttede sig fuldstændig fra en æstetisk flot krop, til en stærk funktionel krop!  Jeg blev gladere for mig selv, og stolt af mig selv når min krop kunne yde mere en gangen forinden.

Jeg kunne heller ikke se mig selv i tusind spejle når jeg trænede – så der sparede jeg også lidt tid 😛 At jeg så lignede en hulemand efter hver træning, det tog jeg ikke så tungt.

Det pæne træningstøj er også gemt væk, og de gamle klude er kommet frem igen. CrossFit er hårdt, beskidt og giver blå mærker – men det er FUCKING AWESOME!

CrossFit er grunden til at jeg har fået en sundere syn på min krop, er blevet stærkere, har fået nye venner, et ‘tilhørsforhold’ til mit træningsted og tilmed at jeg har fundet kærligheden ❤

2015-09-21 15.56.48

Vi ‘øver’ grebsstyrke og driller hinanden 🙂

Fra fed – til slank – til stærk?

Hvad er sundhed for dig?

Året er 2007 og jeg er lige kommet hjem fra mit livs rejse i USA. Jeg har masser af gode oplevelser med hjem i bagagen, og så lige +15 kg mere fedt på kroppen. WHAT A TRIP! 

Januar 2013 348

Billedet er taget en måned inden jeg kom hjem

Ej, jeg var oprigtig ked af min krop – og har alle dage været det – men nu kunne jeg se at det var helt galt. Jeg er 168 cm høj og vejede ved hjemkomst ca. 75 kg.

Her startede mit rejse – mod voksenlivet, mod vægten, mod depression og mod kampen om at blive et sundere individ. Og det var ikke en rejse der kunne reddes med en kur på 5 dage – eller hvad der nu findes derude 😉

Året blev 2013 og kroppen så smækker ud – men jeg ville have mere! Og næste skridt var da oplagt: Bikinifitness 2014! Selvom jeg skulle tage en masse på, reagerede min krop stik modsat, fordi den var vild med al den lækker træning den fik 6+ gange i ugen! Clean eating var virkelig i min krops ånd! Nej, jeg havde ikke menstruation, og jeg led lige pludselig af akne i en alder af 26, og min krop var brugt som bare fanden! Men hey! Jeg så for helvede jo godt ud 🙂 Bryster var også lige meget – jeg havde jo en god røv! Så fedtprocenten skulle bare yderligere ned.

IMG_9167

ca. 64 kg og en fedtprocent på 16-17 stykker

Sommeren 2014 vejede jeg små 60 kg og havde en fedtprocent på lige under 15. Det lyder sikkert fint nok for nogen, men min krop havde det altså ikke godt! På det her tidspunkt havde jeg ikke haft menstruation i et halvt år, og mine bryster var forsvundet helt. Mit ansigt lignede at jeg var 14 år gammel, på grund af hormonforvirring i min krop.

mig

Da jeg var på min laveste fedtprocent – og drømte om bryster

Jeg fik så mange komplimenter! Men jeg fik satme også skæld ud! Åh, hvor min familie og venner bare savnede mig – men jeg havde sgu ikke tid. Træning, mad, arbejde og så søvn kom bare først og det tog ca. 23 timer af mit døgn!

SÅ DET STOPPEDE BARE LIGE DER! 

Spol frem til i dag. Jeg er stadigvæk 168 cm høj (jeg er heldigvis ikke skrumpet i højde – det frygter jeg sådan jo ældre jeg bliver :P) og jeg vejer 68 kg. Jeg ved ikke hvad min fedtprocent er, jeg ved ikke hvad jeg måler i taljen, eller hvad min bodyage er.

2015-10-10 20.58.47

68 stærke kilo – og styrken bliver kun bedre og bedre 😉

MEN JEG VED, at jeg kan spise sundt og varieret og holde min vægt.

Jeg ved at jeg bliver stærkere og stærkere i min træning.

Jeg ved jeg kan fylde min BH ud.

Og jeg ved at jeg skal købe tamponer én gang i måneden.

Mit ansigt er ikke overtaget af bumser mere (ikke hele tiden i hvert fald), og jeg har aldrig været lykkeligere.

DET er sundhed for mig. Hvad er sundhed for dig?