Lad os bryde tavsheden

Hej alle!

mig

 

Så er jeg tilbage og klar til at lave blogindlæg til jer igen 🙂 Til at starte op på, får I lige en lille update på situationen 🙂

Landet ligger sådan, at jeg har haft en madfest! Jeg har på ingen måde kunne styre mig, og træningen har bare været noget jeg IKKE GAD. Jeg har dog været afsted i ny og næ, og spist sundt indimellem – bevares! Men spejlbilledet ligner ikke det, jeg lignede i sommers 😉 ryg

Sååå .. Efter en masse tumult (er vild med det ord – lidt cute, ik?) i privatlivet, så er jeg endelig ved at være på højkant igen! Og det skal fejres! (RÅBES HØJT I BEDSTE REKLAMESTIL!!)

Og hvad skal det så fejres med?! Det skal det da med NY kostplan og NY træningsplan! Jubiii!!

 

Kostplanen

Kostplanen har jeg selv udarbejdet, og ligger mellem 1500-2000 kcal dagligt, med et treatmåltid i ugen. Det er HÅRDT at gå fra 2000-3000 kcal dagligt, ned til 1500 kcal. Og jeg er pisse sulten!

Men det er meningen. Planen er at give kroppen et chok her i starten, og virkelig føle sult igen! Derefter hæver jeg kalorieindtaget til 2200-2400 kcal 🙂

ostJeg skal bare liiiiiige igennem de første 14 dage – så skulle det gerne vende igen 🙂

Jeg ved ikke hvad jeg vejer, måler eller kan løfte. INGEN TAL-MÅL denne omgang! Det er skide svært, for hver eneste gang jeg ser en vægt, tænker jeg: den skal jeg da lige på – bare liiiiige for at tjekke! MEN så minder jeg mig selv om at jeg bliver pisse ked af det hvis tallet på vægten ikke stemmer overens med tallet i mit hoved. Så det sker bare ikke!

Jeg har heller ikke målebånd eller pulsur – alt det der er bare smidt i en skuffe langt, langt væk! JEG SKAL FØLE TRÆNINGEN, og ikke stoppe når jeg rammer et vis tal på et ur. NO WAY, jeg er træt af tal!!!

Anyways, madplanen er lavet, så det er varierende mad. Der er som regel forskel på aftensmaden – og det er dejligt velsmagende mad. (sidder og bliver sulten af at skrive om mad… haha)

På Instagram har lagt et billede op af “min dag i mad”, hvis nogen skulle være interesseret i at se et dagsindtag på ca. 2000 kcal 🙂mad

 

Træningsplanen

Træningsplanen er udarbejdet af min gamle coach KM. Jeg har fået mit et 2-split program, som er sådan semi-hårdt 🙂 Det betyder at kroppen bliver kørt igennem et par gange i ugen, og så har jeg cardio efter hvert træningspas. 1-2 hviledage (hvis jeg har 2, har jeg cardio på den ene dag).

Planen passer perfekt til en opstart. Jeg er lige blevet fast ansat, og har derfor en del at se til. Jeg er afhængig af at min træningsplan er fleksibel, og med 2 hviledage, giver det mig lidt luft i et ellers travlt program.

Jeg regner med at om 4-6 uger, så kører jeg over på et 3- split igen og lidt mindre cardio. FORHÅBENTLIG vil KM hjælpe mig lidt igen ❤ (det kan jo være han læser med… hehe!)

 

Det var lige en lille update herfra! Håber I har det godt derude 🙂

Skriv en kommentar